Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dziennik elektroniczny

DRODZY RODZICE !

Klikając w poniższy baner można zalogować się do dziennika elektronicznego.

Aby uzyskać dostęp do dziennika elektronicznego należy podać wychowawcy klasy swój adres e-mail, bez tego nie jest możliwe zalogowanie się do dziennika.

Szanowni Państwo,

Z uwagi na uruchomienie Zintegrowanego systemu zarządzania oświatą gminy – miasto Tomaszów Mazowiecki, informujemy, iż aplikacja uczniowska UONET+ dostępna jest pod nowym adresem:

https://portal.vulcan.net.pl/jst/tomaszowmazowieckiprojekt

Podczas próby pierwszego logowania prosimy o postępowanie zgodnie z  Instrukcja logowania do zintegrowanego systemu zarządzania oświatą gminy - miasto Tomaszów Mazowiecki znajdującą się pod adresem:

https://portal.vulcan.net.pl/jst/tomaszowmazowieckiprojekt/CMS/zasoby.aspx


UWAGA!

Poniżej umieszczono film, z którego dowiedzą się Państwo jak krok po kroku odzyskać dostęp do dziennika elektronicznego.

Link do filmiku instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=opXDNgcsNlU

Szanowni Państwo, 

W najbliższym czasie planowane jest wdrożenie zmian w Dzienniku VULCAN w części szkół, w całym kraju. Wspomniane zmiany nie dotyczą Państwa szkoły/przedszkola - działanie zarówno Dziennika VULCAN/UONET +, jak i aplikacji Dzienniczek VULCAN pozostaje bez zmian. 

W związku z możliwością pojawienia się pytań ze strony Uczniów lub ich Rodziców/Opiekunów, przekazujemy link do strony przygotowanej przez firmę VULCAN, zawierającej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

LINK: Najczęściej zadawane pytania – zmiany w Dzienniku VULCAN

Na podanej stronie znajdą Państwo również dane kontaktowe Zespołu VULCAN, który chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania. 


Szanowni Państwo,
w związku z pytaniami na temat logowania drugiego i kolejnego dziecka do dziennika elektronicznego informujemy, że aby zalogować się na konta dzieci należy wygenerować do każdego ucznia OSOBNY LOGIN (hasło można podać to samo).
WAŻNE! LOGIN - nie jest adresem mail tylko indywidualnym loginem nadanym podczas przelogowania się Państwa w otrzymanej wiadomości mailowej z systemu!
 
Na przykład jeśli rodzic ma np. 2 dzieci w różnych jednostkach (lub nawet tej samej) i podany jest ten sam adres mailowy, to po zastosowaniu instrukcji logowania, system wygeneruje DWA MAILE z RÓŻNYMI LOGINAMI. Dla każdego loginu można ustawić to samo hasło. Dla każdego dziecka mamy zatem oddzielny login i dla każdego loginu ustalamy nowe hasło (wchodząc w link w wiadomości aktywacyjnej).
Jeśli chcemy sprawdzić informacje na temat PIERWSZEGO DZIECKA to logujemy się z wykorzystaniem loginu PIERWSZEGO DZIECKA , jeśli chcemy sprawdzić informacje przy DRUGIM DZIECKU, to logujemy się z wykorzystaniem loginu DRUGIEGO DZIECKA.
W razie wątpliwości i problemów z zalogowaniem zapraszamy do kontaktu z sekretariatem szkoły lub wychowawcami klas!

Baner_vulkan

Jak po raz pierwszy zalogować się do e-dziennika UONET+? poniżej link do instrukcji

https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg